HAPEs - Institutional repository of "B.P. Hasdeu" Municipal Library

Strategia de comunicare instituțională (2024-2028)

Show simple item record

dc.contributor.author Constantin Marin (elaborare); Biblioteca Municipală „B.P. Hasdeu”
dc.date.accessioned 2024-10-28T14:39:55Z
dc.date.available 2024-10-28T14:39:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://hapes.hasdeu.md/xmlui/handle/123456789/558
dc.description Strategia de comunicare instituțională (2024-2028) / elaborat de Constantin Marin, coordonator: Elena Butucel; Biblioteca Municipală „B.P. Hasdeu”. Chișinău, 2024. - 48 p. en_US
dc.description.abstract Strategia de comunicare (2024-2028) vine în sprijinul dezvoltării multidimensionale a Bibliotecii Municipale B.P. HASDEU prin fortificarea identității instituționale, fizice și culturale; conversiunea acesteia în imagine instituțională internă și externă propice pentru realizarea vocației sociale, comunitare, culturale și profesionale a instituției; încurajarea dialogului continuu al bibliotecii în ansamblu ca entitate complexă, al structurilor ei interne, al angajaților și publicului țintă extra instituțional. Prezenta strategie oferă o viziune integratoare asupra comunicării, aceasta fiind focalizată pe asigurarea schimbărilor de natură cognitivă, mentală și comportamentală în raport cu BM atât la scara internă, cât și la cea externă. Ea este concepută drept instrument de optimizare a informării și comunicării la BM. Metodele și mecanismele de comunicare invocate vor fi estimate și conformate de către subdiviziunea de comunicare necesităților curente dictate de promovarea identității instituționale a BM. Strategia de comunicare este așezată pe experiența din domeniu a BM din ultimele trei decenii. Elaborarea ei a luat în calcul percepțiile și viziunile privind starea și perspectivele comunicării instituționale în cadrul Bibliotecii Municipale B.P. HASDEU exprimate în răspunsurile la chestionarul efectuat online în iulie 2022 de 117 angajați cu funcții manageriale și executive (32,77 la sută dintre titularii de specialitate ai instituției). Strategia de referință are în temei și rezultatele focus-grupului desfășurat în aprilie-mai 2022 în timpul unui curs de formare profesională la care au participat 12 persoane, reprezentând efectivul bibliotecii antrenat direct în comunicarea instituțională. Strategia de referință este racordată la strategiile instituțiilor specializate internaționale și europene, precum și la bunele practici de specialitate din România, Italia, Franța, SUA, Canada, Rusia, alte țări. Prezenta strategie de comunicare a Bibliotecii Municipale B.P. HASDEU însumează trei direcții strategice și anume: managementul comunicării instituționale; comunicarea internă offline și online; relațiile cu publicul offline și online. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Biblioteca Municipală „B.P. Hasdeu” en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject public library en_US
dc.title Strategia de comunicare instituțională (2024-2028) en_US
dc.type Plan or blueprint en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account